Stale obserwujemy rozwijający się rynek i na bieżąco śledzimy wszystkie nowe technologie, które staramy się w jak najlepszy sposób wprowadzić do Państwa firm. Zapewniamy naszym klientom najnowsze rozwiązania dostępne na rynku. Dbamy o poprawne działanie całego systemu informatycznego i duży nacisk kładziemy na bezpieczeństwo danych, jak również na bezawaryjność. Tworzymy od podstaw infrastrukturę sieciową, którą następnie administrujemy. Dla każdego klienta dobieramy indywidualną ofertę w zależności od jego potrzeb i oczekiwań. Dopasowujemy rozwiązania biorąc pod uwagę m.in: profil działalności, oprogramowanie, ilość stanowisk. Świadczymy usługi na terenie województwa Podkarpackiego, przy większych projektach jesteśmy w stanie podjąć się zleceń w innych województwach. Poniżej przedstawiamy najczęściej wybierane pakiety stałej administracji IT : Złoty, Srebrny i Brązowy. Istnieje możliwość stworzenia pakietu indywidualnego.
PAKIET ZŁOTY ___
Plan | Ilość wezwań (w miesiącu) | Czas usunięcia awarii |
Pakiet Złoty | do 12* | 2 godziny |
Pakiet Złoty | do 12* | 4 godziny |
– Nadzorowanie i zarządzanie systemem operacyjnym Windows
– Aktualizacja i analiza systemów Antywirusowych zainstalowanych w firmie
– Administracja oprogramowania specjalistycznego (Księgowość, Sprzedaż)
– Tworzenie backupów danych na zewnętrzne serwer FTP
komputerami w firmie
– Usuwanie złośliwego oprogramowania
– Analiza ruchu sieciowego w firmie
– Sprawdzenie poprawności zrobionych backupów
– Zdalna pomoc – (połącznie online z firmą w razie potrzeby szybkiej reakcja)
– Sprawdzenie poprawności zrobionych backupów
– Obowiązkowa wizyta serwisanta 2 razy w miesiącu
– Usuwanie awarii w ciągu 2 lub 4 godzin od zgłoszenia
– W przypadku problemów ze sprzętem do 12 wizyty serwisanta w miesiącu
PAKIET SREBRNY__
Plan | Ilość wezwań (w miesiącu) | Czas usunięcia awarii |
Pakiet Srebrny | do 8* | 8 godziny |
Pakiet Srebrny | do 8* | 12 godziny |
– Nadzorowanie i zarządzanie systemem operacyjnym Windows
– Aktualizacja i analiza systemów Antywirusowych zainstalowanych w firmie
– Administracja oprogramowania specjalistycznego (Księgowość, Sprzedaż)
– Tworzenie backupów danych na zewnętrzne serwer FTP
komputerami w firmie
– Usuwanie złośliwego oprogramowania
– Analiza ruchu sieciowego w firmie
– Sprawdzenie poprawności zrobionych backupów
– Zdalna pomoc – (połącznie online z firmą w razie potrzeby szybkiej reakcj)
– Usuwanie awarii w ciągu 8 lub 12 godzin od zgłoszenia
– W przypadku problemów ze sprzętem do 8 wizyty serwisanta w miesiącu
PAKIET BRĄZOWY
Plan |
Ilość wezwań (w miesiącu) |
Czas usunięcia awarii |
Pakiet Brązowy |
do 4* |
24 godzin |
Pakiet Brązowy |
do 4* |
36 godzin |
– Nadzorowanie i zarządzanie systemem operacyjnym Windows
– Aktualizacja i analiza systemów Antywirusowych zainstalowanych w firmie
– Administracja oprogramowania specjalistycznego (Księgowość, Sprzedaż)
– Tworzenie backupów danych na zewnętrzne serwer FTP
komputerami w firmie
– Usuwanie złośliwego oprogramowania
– Usuwanie awarii w ciągu 24 lub 36 godzin dni od zgłoszenia
– W przypadku problemów ze sprzętem 4 wizyty serwisanta w miesiącu