WSPÓŁPRACA

Stale obserwujemy rozwijający się rynek i na bieżąco śledzimy wszystkie nowe technologie, które staramy się w jak najlepszy sposób wprowadzić do Państwa firm. Zapewniamy naszym klientom najnowsze rozwiązania dostępne na rynku. Dbamy o poprawne działanie całego systemu informatycznego i duży nacisk kładziemy na bezpieczeństwo danych, jak również na bezawaryjność. Tworzymy od podstaw infrastrukturę sieciową, którą następnie administrujemy. Dla każdego klienta dobieramy indywidualną ofertę w zależności od jego potrzeb i oczekiwań. Dopasowujemy rozwiązania biorąc pod uwagę m.in: profil działalności, oprogramowanie, ilość stanowisk. Świadczymy usługi na terenie województwa Podkarpackiego, przy większych projektach jesteśmy w stanie podjąć się zleceń w  innych województwach.                              Poniżej przedstawiamy najczęściej wybierane pakiety stałej administracji IT :  Złoty, Srebrny i Brązowy. Istnieje możliwość stworzenia pakietu indywidualnego.

       PAKIET ZŁOTY ___

Plan

Ilość wezwań

(w miesiącu)

Czas usunięcia awarii

Pakiet Złoty

do 12*

2 godziny

Pakiet Złoty 

do 12*

4 godziny

– Nadzorowanie i zarządzanie systemem operacyjnym Windows

– Aktualizacja i analiza systemów Antywirusowych zainstalowanych w firmie

– Administracja oprogramowania specjalistycznego (Księgowość, Sprzedaż)

– Tworzenie backupów danych na zewnętrzne serwer FTP

  komputerami w firmie

– Usuwanie złośliwego oprogramowania

– Analiza ruchu sieciowego w firmie

– Sprawdzenie poprawności zrobionych backupów  

– Zdalna pomoc – (połącznie online z firmą w razie potrzeby szybkiej reakcja)

– Sprawdzenie poprawności zrobionych backupów  

– Obowiązkowa wizyta serwisanta 2 razy w miesiącu

– Usuwanie awarii w ciągu 2 lub 4 godzin od zgłoszenia

– W przypadku problemów ze sprzętem do 12 wizyty serwisanta w miesiącu

    PAKIET SREBRNY__

Plan

Ilość wezwań

(w miesiącu)

Czas usunięcia awarii

Pakiet Srebrny

do 8*

8 godziny

Pakiet Srebrny

do 8*

12 godziny

– Nadzorowanie i zarządzanie systemem operacyjnym Windows

– Aktualizacja i analiza systemów Antywirusowych zainstalowanych w firmie

– Administracja oprogramowania specjalistycznego (Księgowość, Sprzedaż)

– Tworzenie backupów danych na zewnętrzne serwer FTP

  komputerami w firmie

– Usuwanie złośliwego oprogramowania

– Analiza ruchu sieciowego w firmie

– Sprawdzenie poprawności zrobionych backupów  

– Zdalna pomoc – (połącznie online z firmą w razie potrzeby szybkiej reakcj)

– Usuwanie awarii w ciągu 8 lub 12 godzin od zgłoszenia

– W przypadku problemów ze sprzętem do 8 wizyty serwisanta w miesiącu

    PAKIET BRĄZOWY  

Plan

Ilość wezwań

(w miesiącu)

Czas usunięcia awarii

Pakiet Brązowy

do 4*

24 godzin

Pakiet Brązowy

do 4*

36 godzin

– Nadzorowanie i zarządzanie systemem operacyjnym Windows

– Aktualizacja i analiza systemów Antywirusowych zainstalowanych w firmie

– Administracja oprogramowania specjalistycznego (Księgowość, Sprzedaż)

– Tworzenie backupów danych na zewnętrzne serwer FTP

  komputerami w firmie

– Usuwanie złośliwego oprogramowania

– Usuwanie awarii w ciągu 24 lub 36 godzin dni od zgłoszenia

– W przypadku problemów ze sprzętem 4 wizyty serwisanta w miesiącu